OffiStoren toimistokalusteet saat myös leasingsopimuksella. Rahoituspalvelun tuottaa Tukirahoitus Oy, joka on osa Nordea-konsernia.

 

Toimintamalli

  1. Asiakas valitsee haluamansa toimistokalusteet ja vuokra-ajan.
     
  2. Myyjä hakee rahoituspäätöksen, kun asiakas on tilannut kalusteet.
     
  3. Asiakas allekirjoittaa leasingsopimuksen sähköisesti (hyväksytty rahoituspäätös)
  4. Toimistokalusteet toimitetaan asiakkaalle myyjän toimitusehtojen mukaan. Asiakas allekirjoittaa Tukirahoitus Oy:n toimituksen hyväksymislomakkeen, kun toimitus on tapahtunut. Tällöin alkaa myös vuokramaksuvelvollisuus.
     
  5. Vuokrakauden jälkeen seuraavat vaihtoehdot ovat mahdollisia:
    • Asiakas voi ostaa kalusteet myyjältä kolmen kuukauden vuokraa vastaavalla summalla.
    • Kalusteet voidaan vaihtaa uusiin, jolloin vanhat kalusteet palautuvat myyjälle.
    • Asiakas voi palauttaa omalla kustannuksellaan myyjän ilmoittamaan paikkaan.

 

Tiesitkö tämän leasingrahoituksesta?

  • Kohde toimii vakuutena
  • Rahoitussuunnittelu ja budjetointi helpottuvat
  • Vuokrat ovat verotuksessa vähennyskelpoisia
  • Asiakkaan ei tarvitse sitoa pääomaa käyttöomaisuuteen
  • Leasingsopimus on asiakkaan ja Tukirahoituksen välinen
  • Asiakas maksaa vuokria sopimuksen mukaisesti Tukirahoitukselle
  • Vuokrat laskutetaan etukäteen yhden tai kolmen kuukauden välein
  • Vuokra on kiinteä koko sopimuskauden ajan.
  • Rahoitussopimuksen avaus 80 e + alv
  • Laskutuspalkkio 10 e/lasku + alv
  • Vakuuttaminen voidaan hoitaa Tukirahoituksen Laiteturvalla

 

Takaisin maksutapoihin | Tutustu Tukirahoitukseen