OffiStoren toimistokalusteet saat myös leasingsopimuksella. Rahoituspalvelun tuottaa Tukirahoitus Oy, joka on osa Nordea-konsernia.
Toimintamalli
- Asiakas valitsee haluamansa toimistokalusteet ja vuokra-ajan.
- Myyjä hakee rahoituspäätöksen, kun asiakas on tilannut kalusteet.
- Asiakas allekirjoittaa leasingsopimuksen sähköisesti (hyväksytty rahoituspäätös)
- Tukirahoitus lähettää allekirjoituskutsulinkin sähköpostiin.
- Allekirjoittamiseen tarvitset oman pankkisi henkilökohtaiset verkkopankkitunnuksesi
Tupas-tunnistautuminen: sähköisen allekirjoittajan ohje.
- Toimistokalusteet toimitetaan asiakkaalle myyjän toimitusehtojen mukaan. Asiakas allekirjoittaa Tukirahoitus Oy:n toimituksen hyväksymislomakkeen, kun toimitus on tapahtunut. Tällöin alkaa myös vuokramaksuvelvollisuus.
- Vuokrakauden jälkeen seuraavat vaihtoehdot ovat mahdollisia:
- Asiakas voi ostaa kalusteet myyjältä kolmen kuukauden vuokraa vastaavalla summalla.
- Kalusteet voidaan vaihtaa uusiin, jolloin vanhat kalusteet palautuvat myyjälle.
- Asiakas voi palauttaa omalla kustannuksellaan myyjän ilmoittamaan paikkaan.
Tiesitkö tämän leasingrahoituksesta?
- Kohde toimii vakuutena
- Rahoitussuunnittelu ja budjetointi helpottuvat
- Vuokrat ovat verotuksessa vähennyskelpoisia
- Asiakkaan ei tarvitse sitoa pääomaa käyttöomaisuuteen
- Leasingsopimus on asiakkaan ja Tukirahoituksen välinen
- Asiakas maksaa vuokria sopimuksen mukaisesti Tukirahoitukselle
- Vuokrat laskutetaan etukäteen yhden tai kolmen kuukauden välein
- Vuokra on kiinteä koko sopimuskauden ajan.
- Rahoitussopimuksen avaus 80 e + alv
- Laskutuspalkkio 10 e/lasku + alv
- Vakuuttaminen voidaan hoitaa Tukirahoituksen Laiteturvalla