Palvelut

Tunnemme toimistot ja kalusteet perin pohjin. Tällä kokemuksella vastaamme monenlaisiin toimitilojen käytön, työviihtyvyyden ja rahoituksen tarpeisiin.

Mitä jos ulkoistaisit kalusteasiat kokonaan meille?

Kuljetukset ja
asennukset

Meillä toimitus ja asennus hoituu jopa 2-3 arkipäivässä. Logistiikkakumppanimme Niemi Palvelut Oy:n kalusto käy 100 % uusiutuvilla polttoaineilla, ainoana toimijana Suomessa. Saat kalusteet myös edullisesti pihaan toimitettuna Postin Rahdilla.

Kaluste-
kierrätys

Kun et tarvitse kalustetta, palauta se meille. Hyväkuntoisista maksamme! Käyttökelpoiset kalusteet pääsevät uudelleen käyttöön, elinkaarensa päähän tulleet kierrätämme asianmukaisesti kierrätysmaksua vastaan: ensisijaisesti uusiomateriaaliksi ja toissijaisesti energiaksi. Näin 0 % materiaalista päätyy kaatopaikalle. Käytännön kiertotaloutta!

Suunnittelu

Kalustesuunnittelua teemme yksittäisestä työpisteestä pörssiyhtiöiden pääkonttoreihin. Kauttamme saa vaikka koko toimiston kalustusprosessin käyttökuntoon avaimet käteen -periaatteella. Otamme toiveenne huomioon ja hyödynnämme käytettyjä sekä uusia toimistokalusteita. Tarvittaessa toimitamme myös mittapiirrokset ja 3D -havainnekuvat. Meiltä onnistuvat viherseinät, peittoääniratkaisut, älyvalaistus- sekä kattavat audio- ja videoratkaisut –jopa neuvottelutilojen varaussovellukset. Kysy lisää!

Rahoitus ja
leasing

Leasing tai vuokraus on näppärä ja huoleton tapa kalustaa rasittamatta yrityksen taloutta kertahankinnalla. Sopimusaika voi olla kuukaudesta useampaan vuoteen. Kysy niin kerromme, miten homma toimii!

Kaluste-
koordinointi

Ulkoistettua kalusteiden hallintapalvelumme sisältää kirjanpidon tuotteista ja niiden sijainnista. Huollamme, uusimme, varastoimme ja kierrätämme. On kyseessä sitten start-up tai tuhannen hengen pörssiyhtiö, me räätälöimme kokonaisratkaisun. Te voitte keskittyä ydinliiketoimintaan toimiston kalustamisen sijaan.

Verkkokauppa

Verkkokaupassa teet helposti tilauksia ja tutustut valikoimaan. Ilmoitamme selkeästi käytettyjen kalusteiden kuntoluokan, jotta tiedät, mistä maksat. Näet myös käytettyjen tuotteiden tarkat varastosaldot.

Varastointi

Tarve väliaikaiseen kalusteiden varastointiin voi tulla eteen esimerkiksi muuton yhteydessä. Varastoimme ja luetteloimme kalusteet huolellisesti, jolloin ne pysyvät kunnossa aina muuttoon asti.

Haluatko kuulla lisää?

Kysy suoraan asiantuntijoiltamme!

Mika Peräluoma
asiakkuuspäällikkö
gsm 050 467 0025
p. 010 231 1261
mika.peraluoma@offistore.fi

Oskari Paavola
asiakkuuspäällikkö
gsm 050 478 4170
p. 010 231 1261
oskari.paavola@offistore.fi

Tero Vesala
asiakkuuspäällikkö
gsm 040 044 4333
p. 010 231 1260
tero.vesala@offistore.fi