Maksutavat
Maksaminen verkkokaupassa
Verkkokaupassa voit valita maksutavaksi joko Svean tai Paytrailin palvelun.
Svea
Svean yrityslaskuun on kytketty osto-oikeusrekisteri, jonka avulla organisaatiot voivat merkitä haluamilleen henkilöille osto-oikeuksia, eli oikeuden ostaa yrityslaskulla organisaation puolesta ilman virallista nimenkirjoitusoikeutta. Osto-oikeus tarkistetaan automaattisesti jokaisen ostotapahtuman yhteydessä. Jos organisaatiossa ostoksia tekevät muutkin kuin nimenkirjoitusoikeudelliset henkilöt, kannattaa ottaa käyttöön Svean osto-oikeusrekisteri. Ostosten tekeminen on sujuvaa ja turvallista.
Ota käyttöön osto-oikeusrekisteri täältä: Svea Osto-oikeusrekisteri.
Lisätietoa: Yrityslasku | Osto-oikeusrekisteri | Svea
Lasku, erämaksu ja yrityslasku
Svea lasku, erämaksu ja yrityslaskun toimitusehdot, linkki alla, ohjaa suoraan palveluntarjoajan käyttöehtoihin.
Laskun, erämaksun ja yrityslaskun toimitusehdot | Svea | Svea Bank
Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Worldlinen kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.
Maksaminen Siirto-sovelluksilla
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.
Maksunvälittäjän yhteystiedot:Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1a,
00180 HELSINKI
Puhelin: +358 (0)9 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fiwww.svea.fi
Paytrail
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Paytrail (y-tunnus 2552865-3). Maksamiseen siirrytään Paytrailin verkkopalvelun kautta. Laskulla maksun saajana näkyy Paytrail. Paytrail välittää maksut turvallisesti verkkokauppiaalle. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Paytrail (y-tunnus 2552865-3). Maksamiseen siirrytään Paytrailin verkkopalvelun kautta. Laskulla maksun saajana näkyy Paytrail. Paytrail välittää maksut turvallisesti verkkokauppiaalle. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Päivitetty 23.10.2024
Maksutavat verkkokaupassa
- Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
- Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto.
- Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club.
- Mobiilimaksaminen: palvelusta löytyy myös MobilePay sekä Siirto.
- Tukirahoitus
Maksuehdot
Maksaminen tapahtuu edellä mainituilla maksutavoilla ennen tuotteiden toimittamista. Laskua varten yrityksen tulee ilmoittaa y-tunnus. OffiStorella on oikeus tarkistaa yrityksen tiedot ja tarvittaessa muuttaa lasku ennakkolaskuksi. Lasku lähetetään yrityksille postitse, sähköpostitse tai verkkolaskuna toimituksen jälkeen. Yrityksen tulee ilmoittaa ajantasaiset laskutustiedot tilauksen yhteydessä.
Myyjä on oikeutettu laskuttamaan osatoimituksesta jo toimitettu osa.
Laskutuslisä on 5,57 €/lasku, alv 0%, voimassa oleva ALV lisätään hintaan.
Toimitusmaksu ilmoitetaan toimitustapaa valittaessa ja se lisätään loppusummaan. Maksamalla tilauksen loppusumman mukaisen suorituksen, katsotaan tilaus asiakkaan puolelta hyväksytyksi. Kun asiakas on maksanut tuotteet, aloitetaan tuotteiden keräys ja kuljetus. Yrityksillä jotka ovat valinneet laskun, aloitetaan tuotteiden keräys ja kuljetus tilausvahvistuksen saavuttua. Tällöin tilaus katsotaan hyväksytyksi, kun yritys on lähettänyt tilauksen.
Maksutavat liikkeessä
Liikkeessä vieraillessa ostokset tai tilaukset voi maksaa yleisimmillä maksukorteilla.
Tukirahoitus
Tukirahoitus Oy on osa Nordea-konsernia, ja se toimii yritysasiakkaidemme rahoituskumppanina toimistokalustehankinnoissa. Kyseessä on leasingrahoitusmuoto, jossa Tukirahoitus Oy ostaa rahoituksen OffiStorelta ja vuokraa sen edelleen OffiStoren asiakkaille ennalta sovitulla kuukausivuokralla. Hankittava toimistokaluste toimii rahoituksen vakuutena, eikä muita vakuuksia pääsääntöisesti tarvita. Näin yritysasiakkaidemme vakuudet vapautuvat muihin investointeihin.
Vuokrakaudella Tukirahoitus Oy omistaa kalusteen, joten omistusoikeus ei leasingissä siirry vuokralleottajalle. Kalusteet toimitetaan asiakkaalle toimitusehtojemme mukaan. Asiakas allekirjoittaa Tukirahoitus Oy:n toimituksen hyväksymislomakkeen, kun toimitus on tapahtunut, jolloin myös vuokramaksuvelvollisuus alkaa.
Hinnat
Sivuillamme ilmoitetut hinnat ovat ALV 0% hintoja, voimassa oleva ALV lisätään tuotteiden hintoihin. Sivun alareunasta voit myös valita hintojen näyttötavan, jossa voimassa oleva ALV on lisätty hintaan.
Muuta
Päivitetty 27.7.2021